بهترین روانشناسان

 بهترین روانشناسان, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

 بهترین روانشناسان

بهرام پروهان

بهترین روانشناس کرج: چگونه بفهمیم روانشناس خوب است؟ بهترین روانشناس کرج کیست؟  امروزه افراد زیادی هستند که به دنبال کمک روانشناسی هستند و مهم است که هنگام تصمیم گیری با متخصصان واقعی مشورت شود.

بهترین روانشناس کرج | مشاوره درمانی | مرکز مشاوره تلاس

بنابراین، ما این مطلب را منحصراً برای کمک به شما در شناخت خوب یا بد بودن یک روانشناس ایجاد کرده ایم. به این ترتیب انتخاب شما بسیار ساده خواهد بود و از مزایای روان درمانی کاملا بهره مند خواهید شد. هنگامی که شما یک بیمار هستید، ضروری است که برای کیفیت خدمات درمانی ارزش قائل شوید، زیرا کلید پیشرفت شماست. مرکز مشاوره تلاس

 چگونه روانشناس انتخاب کنیم؟

اگر در شرایطی هستید که فکر می کنید صحیح ترین کار کمک روانشناختی است، مهم است که برای انتخاب یک روانشناس خوب چندین فاکتور را در نظر بگیرید. به طور مشابه، اگر در حال حاضر درمان با این نکات را دریافت کرده اید، می دانید که آیا انتخاب خوبی داشته اید یا خیر:

معیارهای اطلاع رسانی

اول از همه، قبل از برنامه ریزی برای درمان با یک روانشناس، باید مطمئن شوید که او دارای مدرک روانشناسی است. گاهی اوقات، تعداد زیادی از متخصصان به عنوان مشاور، درمانگر و بسیاری موارد دیگر تبلیغ می کنند. و نه برای آن، به این معنی است که آنها در این مسابقه آموزش دیده اند. با این حال، مهم است که بدانید مدرک روانشناسی دارای موضوعاتی است که مکمل یکدیگر هستند. به این ترتیب روانشناس دارای مدرک دکترا در رشته بالینی برای درمان پرونده شما قابل اعتمادتر خواهد بود.

معیارهای قانونی

روانشناس برای اینکه بتواند به حرفه خود عمل کند، باید شرط اولیه عضویت را برآورده کند. به طور کلی، این اطلاعات در صورت وجود باید در وب سایت حرفه ای قابل مشاهده باشد. اگرچه همچنین، باید در فاکتورهای شما یا هر تبلیغات دیگری که انجام می دهید منعکس شود. این یک فرآیند قانونی است که باید توسط همه متخصصان روانشناسی بدون توجه به تجربه آنها انجام شود.روانشناس کرج | مشاوره درمانی چیست  | مرکز مشاوره تلاس

سال ها تجرب

منطقی است که سالها خدمت تجربه بیشتری را برای متخصصان روانشناسی به ارمغان بیاورد. با این حال، در بسیاری از موارد این نکته به احتمال زیاد تایید کننده کیفیت نیست. در واقع، اگر در حال حاضر در مورد هر مهارتی صحبت کنیم، معمولاً بعد از 10 سال تمرین یک موضوع می توان به برتری دست یافت.

مراجع حرفه ای

پیشرفت‌های فناوری در یافتن یک روانشناس خوب به ما مزیت بزرگی می‌دهد. در حال حاضر، بسیاری از آنها خدمات خود را در وب ارائه می دهند و در موتورهای جستجو مانند Google Maps ثبت شده اند. در این ابزار بیماران می توانند نظر خود را در مورد متخصصان بیان کنند و این می تواند راهنمایی برای آشنایی با کار یک روانشناس خاص باشد. علاوه بر این مرجع، آگاهی از نظر مستقیم یک بیمار نزدیک که در درمان روانشناسی شرکت کرده است بسیار کمک کننده است. این اطلاعات ارزش طلا خواهد داشت. با این حال، به خاطر داشته باشید که ممکن است استثناهایی وجود داشته باشد، زیرا چیزی که برای یک فرد مفید است ممکن است برای دیگری کارایی نداشته باشد.

جستجوی اینترنتی برای یافتن بهترین روانشناس در کرج

همانطور که در نکته قبل گفتیم فناوری بسیار ارزشمند است زیرا اینترنت را در اختیار ما قرار داده است. از طریق این ابزار می توانیم جستجوی بهترین روانشناسان را در کرج یا شهر دیگری را آغاز کنیم. برای انجام این کار، در نوار جستجوی گوگل می توانید کلمه “روانشناسان” و سپس شهر محل زندگی خود را قرار دهید. اولین نتایجی که ظاهر می‌شوند می‌توانند به شما در رمزگشایی محتوای مرتبط با آن کمک کنند. وقتی صفحه ای قابل مشاهده است به این دلیل است که افراد زیادی از آن بازدید کرده اند. یعنی ممکن است یک روانشناس حرفه ای در آن سایت منتظر شما باشد. توصیه ما این است که زمان کافی را صرف کنید تا بتوانید هر حرفه ای، سال های تمرین و نوع درمانی که انجام می دهد، مقایسه کنید. بنابراین، اگر مشکل اضطراب دارید، حرفه‌ای ایده‌آل را پیدا خواهید کرد تا به شما کمک کند که متناسب با نیاز شما باشد.

 چه چیزی یک روانشناس خوب را در درمان نمایان می سازد؟

اکنون، ما قبلاً به شما گفته ایم که چه نکاتی را باید توضیح دهید تا بدانید آیا روانشناس شما بد است یا خیر. اکنون، عوامل دیگری نیز وجود دارد که باید در جلسات درمانی در نظر بگیرید تا مشخص شود که آیا با یک متخصص سر و کار دارید یا خیر:

سوالاتی که می پرسید باید هدف درمانی داشته باشد.

صحبت کردن با یک درمانگر مثل صحبت کردن با دوستتان نیست. از آنجایی که یک روانشناس فقط سوالاتی را می پرسد که برای شناخت وضعیت عاطفی و سایر جنبه های بیمار ضروری است. یک روانشناس ممکن است از شما در مورد تصمیمی که گرفته اید، مانند شغل یا حرفه تان، یا اینکه آیا فعالیت خاصی انجام می دهید، بپرسد. اینها نکاتی هستند که می توانند به عنوان سرنخ هایی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زندگی شما باشند و ممکن است برای کمک به شما ضروری باشند. معمول نیست که یک درمانگر در مورد خودش صحبت کند. برای اینکه شما به عنوان یک بیمار شرایطی را درک کنید، نیازی نیست که درمانگر همیشه مثال بزند یا نه. در واقع قهرمان درمان نباید روانشناس باشد، بلکه باید بیمار باشد.

کمک نباید شامل مشاوره درمانی باشد

وظیفه درمانگر این است که به شما کمک کند بهترین گزینه را برای حل مشکلاتی که شما را آزار می دهد کشف کنید، اما آنها به شما نمی گویند که چه کاری انجام دهید. روانشناس همراهی است که از شما حمایت می کند تا دستورالعمل هایی را برای تنظیم احساسات خود برای خودتان کشف کنید.

درمانگر نباید از اطلاعات بیرونی در درمان استفاده کند

بیایید یک مثال بزنیم. روانشناسی که برای جلسه درمانی انتخاب کرده اید یکی از دوستان یا اعضای خانواده را می شناسد و بدون اینکه به آنها گفته باشد چیزی در مورد شما یاد گرفته است. درمانگر تحت هیچ شرایطی مجاز به اشتراک گذاری چنین اطلاعاتی نیست. درمان خارج از درمان رایج نیست این احتمال وجود دارد که پس از صرف زمان زیاد، رابطه بین روانشناس و بیمار نزدیکتر شود زیرا اعتماد بیشتری وجود خواهد داشت. با این حال، یک قاعده بی طرفی وجود دارد که باید توسط متخصصان روانشناسی رعایت شونیس بنابراین نباید از آن خط مهربانی عبور کرد تا رابطه حرفه ای کاهش نیابد.

 بهترین روانشناسان را در کرج و در نزدیکی خود بیابید

بیایید چند نکته را مرور کنیم که می تواند به شما کمک کند بفهمید آیا او روانشناس خوبی است یا خیر : بهترین شنونده برای گوش دادن به احساسات شما خواهد بود. با پیشرفت درمان، اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت. هرگز مشکلات شما را به حداقل نمی رساند. اطلاعات شخصی شما را به اشتراک نخواهد گذاشت. این باعث نمی شود که شما احساس قضاوت کنید. او برای ارائه درمان مناسب به سوالات شما پاسخ خواهد داد. مهم نیست که قبلاً تجربه بدی با یک درمانگر داشته اید. با توصیه‌های این پست، می‌دانید چگونه روان‌شناسی را انتخاب کنید که به دلیل حرفه‌ای بودن خود برجسته باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: